Najčastejšie otázky pri chiptuningu

Biopalivá E10 v spojení s úpravou výkonu

Pre benzínové motory odporúčame palivá s vysokým oktánovým číslom. Maximálny výkon motora je možné dosiahnuť za ideálnych podmienok, ktoré tvoria vysoký okolitý tlak, nízka teplota a benzín s vysokým oktánovým číslom. Preto MM RACING odporúča pre …

Čítaj ďalej >>

Ako sa mám správať k turbo motoru?

Pri motoroch vybavených turbodúchadlom, odporúčame po väčšej záťaži pred vypnutím motora /napr. rýchla jazda na diaľnici, zastavenie na čerpačke a okamžité vypnutie motora/, motor schladiť pomalšou jazdou , alebo cca dvoj minútovým voľnobehom. Toto opatrenie …

Čítaj ďalej >>

Poskytujete na úpravu záruku?

Na nami nainštalovaný modifikovaný softvér poskytujeme neobmedzenú záruku. Na riadiacu jednotku, ktorú je potrebné "otvoriť" kvoli programovaniu poskytujeme záruku dva roky. Poskytujeme záruku na škody nami vzniknuté na pohonnej jednotke.

Čítaj ďalej >>

Prečo mi poklesol výkon motora?

V prípade, že ste zakúpili ojazdené vozidlo a známemu taký model ako máte vy jadzí podstatne lepšie, alebo Vaše vozidlo prestalo mať výkon ako pôvodne, nepokúšajte sa uvedenú skutočnosť napraviť úpravou riadiacej jednotky. Predtým treba …

Čítaj ďalej >>

Prečo mi trhá motor?

Najčastejšími problémami vyskytujúcimi sa v prevádzke sú poruchy škrtiacej klapky , ktorej vadný potenciometer ovplyvňuje činnosť riad. jednotky a snímača množstva nasávaného vzduchu, v prípade škrtiacej klapky občas pomôže jednoduché vyčistenie telesa, žiaľ v prípade …

Čítaj ďalej >>

Ako funguje EGT

Aké sú najnovšie ochrany a nastavenia moderných preplňovaných motorov. Dnes už často počuteľný výraz EGT (Exhaust Gas Temperature), tvorí veľmi dôležitú časť ochrany a zároveň nastavenia moderných preplňovaných motorov. Čo to vlastne znamená v praxi a …

Čítaj ďalej >>

Deaktivácia filtra pevných častíc

V prípad problémov s DPF Vám vieme pomôcť deaktiváciou a demontážou DPF. Programovanie riadiacej jednotky motora a následné odstránenie Filtra Pevných Častíc. Takže už žiadne ďalšie problémy zo stratou výkonu, nútenou regeneráciou, resp. výmenou filtra pevných častíc …

Čítaj ďalej >>

Možnosť rozšírenia záruky

V roku 2010 sme sa častejšie stretávali s problematikou aktualizácie riadiacich systémov vozidla v značkovom servise za účelom eliminácie nežiadúcich javov systémov, ako sú napríklad zamŕzanie, chybne naprogramované funkcie, a podobne. Tieto sú v ostatnom …

Čítaj ďalej >>

Zápis Alternatívnych Rozmerov Diskov Do TP

Ponúkame možnosť legálne namontovať na vaše vozidlo alternatívne rozmery kolies. Vďaka spolupráci so spoločnosťou ETOP, ktorá je dodávateľom zliatinových diskov značiek AEZ, DOTZ, ENZO a DZENT vám pri nákupe diskov týchto značiek vystavíme certifikát o technickej …

Čítaj ďalej >>

EDC17 TriCore so zamknutým mikroprocesorom

Svet riadiacich jednotiek motorov napreduje extrémnym tempom. Pred rokom sme si "lámali" hlavu s novým vstrekovacím systemom EDC17 a MED17, riadiacim systémom vybaveným troj jadrovým procesorom a úplne novou konštrukciou. Na začiatku roka 2009 začali …

Čítaj ďalej >>

VAG 1.9TDI 77kW 2009

Vážení zákazníci, ako jedna z prvých spoločností ponúkame otestovanú úpravu riadiacej jednotky EDC 17U, ktorou sú vybavené aktuálne modely VW Group s motormi 1,4 TDI a 1,9 TDI (Škoda Fabia II, Škoda Roomster, VW Polo …

Čítaj ďalej >>

CHIP TUNING | KONFIGURÁTOR

Zadajte nové vyhľadávanie:

01
02
03
04
05

Ak sa vaše vozidlo v tabuľke nenachádza, neváhajte nám napísať.